Dashboard | +Follow
Pororo
Rawrrrr



welcome to my world . just call me
Fatieyha
I HATE YOU MORE THAN YOU HATE ME
Facebook
Dasboard | +Follow


PAGES

Story About Links


FOLLOW ME HERE

Nyehnyeh To my frend :)
Sunday 15 April 2012 | 12:17 | 0 Love
A LETTER

Sahabat...aku dah juga kamu..

Kita ditakdirkan bertemu, biarpun kita sebelum ini tidak mengenali budi dan pekerti.. Namun kerana anugerah ini pertemuan ini kita boleh saling memahami medalami dan mendampingi kini ikatan suci ini sama kita sirami, CEWAHHH haha :) sama kita hayati :P biar pun kadang kadang ade waktunye kite berduka dan ade waktunye kite tertawa dan inilah jua pahit manis yang harus kita lalui bersama hihi, semakin kite menempuh kedewasaan ini semakin utuh ikatan terpatri..kata orang berhati hati memilih shabat kerana mungkin sahabat terdekat adalah musuh paling ketat ^^ mungkin juga sahabt yang dibenci adalah sahabat yang paling memahami :) Manusia itu bukan sempurna tidak bisa memiliki segalanya bbiarlah kita menerima seadanya k? walau pun siape jua yang mendampingi kite semua -_- dalam meniti perjalanan ini yang buruk kita jauhi..Kalai teah pernah menguris hati kecil korang semua ampun maaf ku pinta dari korang :D Bukan bermaksud aku tidak menghargai dirimu kerane aku juge insan seperti korang juga harharhar ^^ yang sering dihambatkan bisikan nafsu dan godaan sang PENGHASUT yang tidak putus putus untuk menghancurkan persahabatan kite, tapi aku percaye..ikatan persahabatan kite tak kn penah putus kiranya kita saling percaye kasih dan setia sahabat janganlah korang lupe pesanan aku ini hewhew :D
Jika suatu hari nanti aku sudah tiade ziarahilah pusare aku taw? OPSSS :( Biarpun kita tidak bisa bertemu lagi memori tercipta abadi selamanya hiwhiw :))

Too-Atul,Zura,Pika,Lysa,Tyqa,Dayah,Oniy,Idah,Acad,Mizi,Ezan,suha,Yana,Jia :) Aku syanagkorang semua ;D


Older Post | Newer Post