Dashboard | +Follow
Pororo
Rawrrrr



welcome to my world . just call me
Fatieyha
I HATE YOU MORE THAN YOU HATE ME
Facebook
Dasboard | +Follow


PAGES

Story About Links


FOLLOW ME HERE

aku sedih , kau faham tk ni ?
Wednesday 7 December 2011 | 11:32 | 0 Love
assalamualaikum . korang dok diam jap aku nk tulis blog ni tadi beria aku nk cerite kat blog gampang ni , bile dah buka taktahu nk cerite ape korang faham tk ape aku tulis ni ? kau faham tk ? woi aku tyer ni fhm tk ?

7/12 sedih giloo bagi aku tk taw nk kato apoo . tibe tibe ade feel nk ngis , aku luah kan kat DANIAL . thnks babe sebab dengar luahan teha , :)) sambil aku cerite kat danial air mate megalir sedih nohh lerrtuww . bodoh je kau teha haha --'

tangan aku dah penad taip ni and taktahu nk cerite ape seriously erghh yall .

dah arh aku tulis panjang panjang bukan ade orang nk bace gaban jea , mcm ngek aku tulis sorang2 then aku bace blog aku sendiri

Labels:



Older Post | Newer Post