Dashboard | +Follow
Pororo
Rawrrrr



welcome to my world . just call me
Fatieyha
I HATE YOU MORE THAN YOU HATE ME
Facebook
Dasboard | +Follow


PAGES

Story About Links


FOLLOW ME HERE

aku nyampah updates blog yang ni YALL
Sunday 11 December 2011 | 06:36 | 0 Love
amualaikum , tgk tajuk blog aku (aku nyampah updates blog yang ni ) kau orang faham kenape , ni about my mother yang agak fuck , aku tak kesah lha die mak aku ke setan ke ape ke , aku kesah ape , aku tgh sakit haty yang teramat ni , tak tahu nk luah kan kat sape , hidup aku ni macam tk de LIFE ! so aku luah lha kan kat blog ni , ape gune ade blog kan . :\ aku ade mak bapak punmcm takde je aku macam dah angp die org dah maty ! die org tk bagi kasih dan sayang dekat aku ! PILIH KASIH , sayang kan kat due ekor adik aku yang agak sialan uh . aku ni anak die jugak , so jgn r buad aku mcm TUNGGUL kat rumah , kalau aku lari rumah tahu pulak nk marah , aku nk lepak or hang out dgn mber pun tak bagi , habis kau nk suruh aku duduk rumah mcm sial tuh dgn korang tk amik kesah aku makan ke tk , baik aku mati je terus kan senangrite . aku paling benci dekat mak aku , nk maliu kan aku depan family belah bapak aku and belah mak aku , semue nyer tk kene tentang aku , sumpah aku tak paham lha perempuan yang agak old , kau cerite yang buruk2 tentang aku kat semue orang , biar die org BENCI dekat aku , ape function kau sebenarnyer hah !!! now semue org dah tak suke aku sebb mulut kau tuh , weyhh abang kau sendiri and paklang aku ckp mulut kau jahat , yeah really guys mulut mak aku mmg loser , ka org tk caye ??? lantak aa aku ni dah 15tahun hidup dgn die , sooooo aku tahu life aku cmner , SPE JE BOLEH FAHAM PERASAAN AKU SEKRANG NI . aku nk nagis nanti mate ni bute pulak . kenape lha mak aku ni bodoh sgt tk buangg aku mase aku babyy ag , sbb ape ibuu ? ohh i know sbb ibu takud dose kan buang bayi . kalau tak dose dah lame dah ibu buang akk kan ? alaaa bodoh nyer kau bagi aku kat org lain kan senang , tapi mase aku baby dulu , KAU MANE ADE BELA AKU KAN harap je jadi mak , tapi tk nk jage anak . so Aku duduk dgn atok sku masse aku babyyy dulu , wadeverr lha weh . now bapak aku sampai sekarang tk tegur aku langunggg ! ade kawan pun tk gune lha kan , baik aku pendam sorang2 sampai haty aku sakit and jadi gilaaa , semue orang benci kan akuu :'( tak syg akuu . aku jadi anak yatim lagi bagussssss . aku hope cousin2 aku bace blog ku ni !

to all : aku tahu aku berdose besar buad macam ni , kalau kau jdi mcm aku mesti korang sakit haty rite ? padahal , aku buad salah pun tk sgt weh mak bapak aku ni mulut lebih2 ngate adik sendiri buruk2

to my cousin : soryy if aku malu kan family kite , kat sini je aku boleh luah kan :(

to all : hidup aku dah takde life lagiiiii ! bile aku dah besar aku akn balas dendam ! waiting ookayy !

YA ALLAH BAGI KAN AKU KEKUATAN OKAYY . i hate my family ! okbhaii <3


Older Post | Newer Post